Friday, June 24, 2011

CHOCOLATE CHIP MUFFIN

Pagi2 lagi lepas anak2 sudah ke sekolah..aku dah mulakan operasi muffin ni.. Takut nanti baby Syahindah bangun terbantut pula operasi aku. Dan bagaikan tahu2 sahaja.... sebaik sahaja selesai operasi maka baby pun bangun lah... Hmmm.. memang anak yang mendengar kata.. AMIN..


Muffin ni menggunakan ready-mix muffin yang dah lama aku beli di kedai bahan kek. Cuma campurkan telur, minyak dan air dan choc chip... Aku buat dua versi : satu paper cup saiz medium, satu lagi paper cup yang kecil come lote tu... Khas untuk anakanda yang mulutnya kecil come lote tu...

Disebabkan ready mix maka dengan dukacitanya aku inginlah memaklumkan bahawa tiadalah sebarang resepi kali ini... so kita jamu mata sahaja lah ye...



Ikhlas tapi jauh...

No comments:

Post a Comment

 

MAMA IS COOKING... Copyright © 2011 Designed by Ipietoon Blogger Template and web hosting